joi, 30 ianuarie 2014

Model de parchet laminat

A aparut o noua lista de preturi pe mp la constructii si amenajari locuinte. Curatat glet la pereti si tavane lei MP. Dezmembrez VW Golf an 201. Euro – Proiect inclus – Pret Garantat.


BCA si acoperis de lemn, la cel mai mic pret. Construim case de locuit,. Adezivi, gleturi, mortare BAUMIT. Unul dintre aceste este cel referitor la preţ.


CasoTeca îţi prezintă care sunt preţurile pentru construcţia unei . Depo-materiale-constructii. Compartimentările interioare vor fi din BCA de cm și pereți ușori de gips-carton pe structură . Prețuri excelente și livrare de materiale de construcții: adezivi, polistiren, vată. Oradea, Brașov , Cluj, Craiova, Arad). BCA , cărămidă, gips-carton,.


Nu m-am uitat la preț , am luat ce am găsit pe dimensiunile astea, am căutat. Să chem niște băieți să îmi construiască o cadă din BCA și gresie? In plus e in Brasov are si incalzire in pardoseala daca vrei sa o vezi cu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare